jerushafrika.reismee.nl

I going to Ibiza of nee South-Africa

Hey iedereen

Over een aantal dagen ga ik naar Zuid-Afrika, waar ik heel veel zin in heb!

Ik ga daar in een gasthouse slapen samen met andere vrijwilligers met de organisatie vrijwilligwereldwijd.

Ik ga twee projecten doen als eerste het project Vista. Vista is een project voor drugsverslaafden, vrouwen en kinderen die zijn mishandeld, mensen die getroffen worden door de HIV / Aids en mensen die nergens meer terecht kunnen. Ik ga op verschillende plaatsen helpen bijvoorbeeld bibliotheek, crèche, en keuken.

Bij het tweede project ga ik op een school helpen. Ik ga daar kinderen helpen die wat extra hulp nodig hebben.

have a nice day

Reacties

Reacties

Inge Postmus

Veel succes en geniet er van

Hester

Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!