jerushafrika.reismee.nl

Vliegen, aankomst Afrika

Hallo allemaal 

Ik ben momenteel al vijf dagen weg. Dit klinkt erg kort maar het voelt alsof ik hier al heel lang ben.

Amsterdam -> München 

Deze vlucht ging erg goed wel had ik twintig minuten vertraging maar daar had ik bij het overstappen totaal geen last van. Ik kreeg in dit vliegtuig al eten en drinken alleen het eten was niet helemaal mijn ding ?.

München -> Johannesburg

Bij de douane deden de mensen wat moeilijk omdat ik minderjarig ben en ik geen papieren van mijn ouders had mee genomen. Maar gelukkig deden ze er niet super moeilijk over en kon ik erg snel door gaan.
De vlucht verliep weer erg goed wel was het een erg lange vlucht en kon ik niet goed slapen in het vliegtuig maar de mensen waren erg vriendelijk en je kon gezellig met de mensen om je heen kletsen. Ook kreeg ik erg lekker en heel veel eten. Dus dat is altijd goed ?.

Johannesburg  -> Port Elizabeth 

Toen kwam ik uiteindelijk op Johannesburg aan. Erg moe maar ik vond het vliegen ook erg leuk. Alleen toen begreep ik niet meer wat ik moest doen. Moest ik mijn koffers nu wel of niet halen, op Schiphol zeiden ze dat dat niet hoefde maar in het vliegtuig zeiden ze dat dat wel moest. Door de douane hoe ging dat ook al weer? Uiteindelijk kwam ik erachter waar ik heen moest en dat ik mijn koffers moest halen. Dus dat was allemaal geregeld. Toen kwam ik een lief mannetje (dacht ik) tegen. Hij vroeg waar ik heen moest en bracht me daar toen helemaal heen echt heel lief alleen toen bleek het dat hij dat voor het geld deed. Nou dat vindt ik maar stom!! Dus maar geen geld gegeven ?.  Vervolgens ging de vlucht erg goed ook hier kreeg ik weer lekker eten en doordat het vliegtuig erg klein was kon je goed voelen dat je opsteeg wat echt een heerlijk gevoel is vindt ik. Wat wel heel erg gek was, was dat er allemaal scholieren in het vliegtuig zaten zij reizen hier gewoon met het vliegtuig heen en weer zo anders dan dat wij thuis doen.

dit was dus mijn reis uiteindelijk ben ik helemaal veilig aangekomen op een erg klein vliegveld waar maar 1 lopende band was en geen controle.
hopelijk hebben jullie het met veel plezier gelezen en er komt snel het vervolg online 

xxx 

jerusha 

Reacties

Reacties

Antoinette en Myrthe

hallo Jerusha
wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan en dat de obstakels die er waren gelukkig gauw opgelost waren. Je hebt geen honger geleden hebben we in de gaten.
Groetjes uit het koude Fryslan.

thirsa

wat leuk jerusha. veeeeeeel plezieeer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!