jerushafrika.reismee.nl

Een nieuwe week in South-Africa vol met leuke dingen

Hey allemaal

Ik heb de afgelopen dagen echt heel veel vette dingen gedaan. Ten eerste heb ik gesurft wat ik eerst echt vreselijk vindt want iedereen kon het zo veel beter dan mij. Maar daarna bedacht ik me dat het toch wel heel erg vet was wat ik aan het doen was en dat het allemaal sportieve mensen zijn die dat dus ook wel beter moeten kunnen. Daarna vond ik het echt geweldig en zo leuk om met zijn alleen nieuwe dingen te doen in het water dus als het frysk kan dat natuurlijk niet beter.

Ik heb ook foto’s op mijn blog gezet dus als je benieuwd bent kun je daar altijd kijken. Ook heb ik even wat foto’s online gezet van de ‘standaard’ dingen. Zo dat jullie een beetje een beter beeld krijgen van dit fantastische leven hier want o wat is het hier toch ongelofelijk vet gaaf en nou ja gewoon geen woorden voor echt heel ontzettend tof.

Ook heb ik nog heel veel andere vette dingen gedaan zoals:

- > Naar een film. Ik en nog twee andere meiden zijn maandag naar de film gegaan we zouden eerst naar een film om kwart voor acht alleen omdat we te laat waren, we worden al echte Afrikanen, gingen we naar een andere film geen flauw idee hoe die heette. Hij was een erg mooi verhaal alleen heel erg langdradig want erg slaapverwekkend was.

- > Naar het strand en pizza eten bij de pizza hut. We hebben dit met alle veertien mensen gedaan. Was echt heel erg gezellig. Ik heb ook gezwommen in de zee was echt heerlijk weer alleen het waaide heel erg hard. Dus daardoor zat het zand echt gewoon overal maar ja je bent op het strand he dus ook wel logisch.

- > bowlen met alle mensen van mijn organisatie. We zijn helaas tweede geworden maar was wel heel erg vet. Heb echt nog nooit zo idioot gebowld echt heel erg ze waren alleen maar aan het springen klappen, ook al had je 1 om en nou ja ga zo maar door je had gewoon pijn in je hoofd toen je weg ging. Ik had 97 punten dus dat vond ik echt vet goed voor mijn doen. Heb een tijdje op de eerste plek gestaan en nouja dat gebeurd niet snel.

- > ergens gezellig iets drinken en ofcourse eten (chocolade taart) met Marieke - > We hadden eigenlijk nog niet zo veel samen gesproken dus het was echt heel erg leuk om samen gezellig ergens heen te gaan en elkaar beter te leren kennen want dat is wel echt het nadeel van zo’n grote groep je leert elkaar niet echt kennen. Maar gelukkig ken ik wel een aantal mensen doordat we eerst met een kleinere groep zaten.

- > workshops met ready4life. Was voor mij niet echt fantastisch maar ik denk dat het voor mensen die hier korter zitten wel handig is geweest. Voor mij kwam eigenlijk alle info veel te laat want ik ben zelf al achter die dingen gekomen. Ook konden we elkaar beter leren kennen door spelletjes maar dat hielp echt voor geen meter vervolgens hebben we thuis nog andere spelletjes gedaan wat wel erg leuk was om elkaar beter te leren kennen.

Dit is mijn leventje hier wel zo’n beetje denk ik. Echt gewoon genieten dus?.

xxx jerusha

Reacties

Reacties

Elianne en Eva

Leuk Jerusha!! Mooie verhalen!

Eline

goed Om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, goed dat je hebt doorgezet met surfen , je kan meer dan je denkt , net zo als het schrijven van je leuke blogs , erg leuk hoe je schrijft!

Hester Oostrom

Wat een leuke dingen maak je toch mee. Geniet ervan

Antoinette

Wat doe je leuke, maar ook spannende dingen. Het filmpje war we hebben gezien was schitterend

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!