jerushafrika.reismee.nl

Tweede deel tofste week SA

Hallo allemaal

Daar zijn we dan weer ik hoop dat de andere blog leuk was om te lezen heb het drie keer overnieuw moeten schrijven omdat de iPad eerst was uitgevallen en vervolgens waren we vergeten stroom te kopen en hadden we dus geen stroom meer. Maar uiteindelijk is alles goed gegaan en is de blog online gekomen.

Maar nu even over Zaterdag in die fantastische week. Ik moest toen vroeg uit bed al om acht uur wat voor jullie zeven uur is en dus veel te vroeg voor zaterdagochtend. Maar het was de ochtend dat ik ging springen dus ik zat ook echt vol met zenuwen want wat vond ik dat spannend zeg maar o wat een zin had ik erin echt niet normaal. We hebben eerst twee uur gereden. Ik zou om 11 uur gaan springen en moest er een uur van te voren zijn dus om tien uur kwamen wij daar aan. Ik moest toen gaan tekenen voor mijn leven alleen dat mocht ik niet doen omdat ik minderjarig was dus toen ging een andere meid voor mijn leven getekend. Dit klinkt zo erg heftig maar viel wel mee hoor. Toen stond ik daar te wachten op mijn sprong zo spannend eerst met de kabelbaan echt heel tof en vervolgens wachten tot je aan de beurt bent. Er stond echt vet luide en leuke muziek op en we hadden allemaal kleedjes dus het was echt heel gezellig. Toen was de sprong wat een zenuwen denk dat ik me nog nooit zo gevoeld heb maar ook voelde ik vet veel power zo van ik kan dit echt heel tof om dan vervolgens ook te springen en het gedaan te hebben dan voel je je zo trots en ben je zo blij. De sprong zelfde duurde echt niet lang en was zo voorbij alleen vervolgens hang je daar dan dat was wel effe een benauwd momentje maar alles ging gelukkig goed. Ook ben ik zo blij dat ik dit gedaan heb want want wat een ervaring zeg.

Vervolgens zijn we gaan hiken tien kilometer lang in een hitte van 28 graden denk ik met gelukkig erg veel wind. Volgens mij heb ik dat nog niet gezegd maar ik ben trouwens een weekendje weg met nog twee andere Nederlandse meiden van mijn huis. Maar wow wat was dat vet zeg ik denk serieus dat ik nog nooit zo iets vet’s heb gezien. De natuur, de zee en de rust het was gewoon geweldig. Ik heb ook hele leuke foto’s gemaakt al zeg ik het zelf die staan ook op de blog. De zee was zo blauw en zulke mooie golven en er was bijna geen vuil wat voor Nederland heel normaal is maar voor hier heel erg bijzonder is. Ja sorry ik raak gewoon niet uitgepraat over dit fantastische gebied. Het gebied heette trouwens plettenberg.

Vervolgens na veel gezweet zijn we weer de auto ingestapt en een halfuurtje gereden. Daar hebben we de koffers in de hotelkamer gezet waar ik meer over ga vertellen en daarna zijn we naar een tapas tent gegaan. Echt als ik iets moet zeggen wat ik hier ontdekt heb wat ik heerlijk vindt ie het wel tapas. Want wat is me dat lekker zeg. We hadden echt van alles wraps, pizza, onionrings (heb ik hier ook ontdekt echt heerlijk) kippenvleugels en ga zo maar door. Oké dit zijn misschien niet helemaal typische tapas dingen maar ook die hadden we wel. Vervolgens zijn we naar het hotel gegaan en heerlijk geslapen

Ik kom er net achter dat het nu al weer heel erg lang is geworden dus ik breek hem weer even af woensdag komt het vervolg sorry.


Xxx jerusha

Reacties

Reacties

Antoinette en Myrthe

Je houdt het wel spannend,
Wat ontzettend leuk om al je verhalen te lezen, en wat gaat de tijd al snel. Al bijna weer naar huis. Geniet nog heel veel van de tijd die je daar nog hebt.
groetsjes

Beppe en pake

Wat een mooi verhaal om er jaloers op te zijn.
Wat beleef jij veel het is niet te bevatten.
Nog een mooie tijd daar nog.

Elize

Wow wat gaaf zeg! Die foto’s zien er ook zo mooi uit! Je schrijft je blogs ook echt super leuk! Nog heel veel plezier verder! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!