jerushafrika.reismee.nl

Tofste week SA deel drie

Hallo allemaal

Hierbij het laatste deel van de tofste week in SA. Dit is momenteel al anderhalf week geleden gaat zo snel de tijd. Maar gelukkig kan ik de week nog goed herinneren wat ook wel heel erg is als ik dat nu al niet meer kon doen.

Het hostel was echt een vet goed hostel beter dan het hostel in Engeland tenminste maar dat kan ook al heel erg snel . De muren werden ondertussen niet geschilderd terwijl we daar zaten dus dat scheelt heel erg veel. We zaten met nog twee andere Nederlandse meiden en een Afrikaan in de kamer, maar omdat we zo laat aankwamen en zo vroeg weer vertrokken hebben we bijna niet met die mensen gesproken. Wel vet jammer eigenlijk want dat is altijd het leuke aan een hostel andere wild vreemde mensen leren kennen. We hadden ook gewoon twee doucheruimtes echt vet luxe voor maar zes mensen. Het was ook een heerlijke Afrikaanse prijs 11 euro p.p.p.n.

De laatste dag zijn we om half acht uit bed gegaan en zijn we vervolgens gaan kayakken. Het was echt een vet rustige omgeving zo relaxt. Je kon de vogels horen fluiten en je hoorde voor de rest gewoon helemaal niks. Geen mensen stemmen, geen auto’s en ja gewoon alleen maar natuur echt heerlijk genieten. De omgeving was ook zo ontzettend mooi. Je had een plekje met allemaal bootjes wat ik als Fries natuurlijk helemaal fantastisch vindt maar ook hele mooie bergen en vet luxe huizen wat volgens mij vakantie huizen waren echt heel erg. Vervolgens hebben we ergens gegeten met niet normaal vet uitzicht so beautiful. Ik heb toen als toetje brownies gehad echt dat was me toch een partijtje lekker. Daarna was het klaar echt heel jammer maar ik was ook echt helemaal kapot van alles en ik had me een partijtje last van spierpijn . Maar goed dat ik niet gelopen had met de sporty people dan was de spierpijn denk ik nog erger geweest.

Dit was mijn fantastische week in Knysna, Plettenberg en Tsitsikamma

groetjes

jerusha, have a Nice day with a lot of fun

Reacties

Reacties

Beppe en pake

Famke
Wat beleef jij veel tijdens het lezen wordt je gewoon mooi genomen in de spanning
Van de dagen.
Prachtig
Pake is al oud maar zo veel heb niet beleefd en zal dit ook niet beleven
We schrijven de uren af tot je weer terug bent
Beppe en pake

Antoinette

Wat vet leuk om al jouw verhalen te lezen. En wat vet dat jecal deze dingen beleeft. Geniet deze laatste dagen volop, en dan gauw tot ziens.
Neem je het mooie weer mee.
Groetsjes en dikke tut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!