jerushafrika.reismee.nl

Nieuwe avonturen op Terschelling

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer dit keer met een heel nieuw avontuur want ondanks alles kon ik met een vriendin naar Terschelling. Ik ben hier zaterdag aangekomen en blijf hier een dikke zes weken. Ik ben samen met een vriendin genaamd Elize die je ook kunt zien op de foto's. Mijn Pake en Beppe wouden graag dat ik weer een blog ging bijhouden dus hierbij mijn avonturen op Terschelling. Gister hebben wij Terschelling onderste boven gezet. We hebben heerlijk gefietst en hebben een kabouterroute gevolgd. Op de kabouter route stonden allemaal leuke kabouters die je moest volgen. Wij zitten trouwens ook heel dichtbij het bos wat echt heerlijk is want daardoor kunnen we savonds heerlijk wandelen in het bos. Maar oké nu verder met zaterdag. Nadat we de kabouter toch hebben gelopen zijn we maat het strand geweest en daar leuek foto's gemaakt. We zijn in totaal naar twee stranden geweest ook hebben we de rest van de dag nog heerlijk gefietst. Vandaag was mijn eerste werkdag heel erg spannend maar o zo leuk. Ik moest sochtends en savonds werken. Het werk is heel erg leuk en het is erg handig dat ik al een beetje ervaring heb in de horeca alles ging daarom wel een stuk makkelijker. Mijn kamergenoten en collegas zijn ook erg lief. Aan het begin moesten we wel wat wennen aan elkaar maar nu is het erg gezellig. Ik denk dat dit mijn afgelopen dagen wel een beetje beschrijft. Wat ik trouwens vooral doe niks spelletje doen en genieten wat heel erg goed en vooral bij dat laatste erg belangrijk is. Ook nu ga ik weer een spelletje doen. Nog een fijne avond en geniet can de vakantie als je vakantie hebt en anders werkze.