jerushafrika.reismee.nl

De tofste week in SA

Hallo allemaal

Dit wordt 1 van mijn laatste blogs dus geniet er maar nog effe van tenminste ik hoop dat jullie dat doen. Want de tijd gaat hier zo snel over anderhalf week ga ik al weer naar huis help soms gaan dingen echt te snel voorbij maar heb ook wel zin om weer naar huis te gaan. Jullie weer allemaal te zien nu al zin in.

Maar nu even over dat vet toffe weekend dat ik vorige week heb gehad want wow dat was mij toch een partijtje leuk. Vrijdag zijn we eerst naar de zee geweest waar allemaal rotsen ook waren waar je over heen kon klimmen dus dat was echt heel erg leuk en daar hebben we ook hele mooie foto’s gemaakt. Die kun je zien bij de foto’s in de blog. Ook kwamen we daar een gedenkplaats tegen waar men allemaal mensen, dieren en nou maar op herdachten. Echt heel erg mooi om dat te zien was zo rustgevend en zo mooi gemaakt. savonds heb ik nog gesport ja echt waar niet te geloven he. Twee jongens en twee meiden hebben een sport abonement en die kunnen elke vrijdag een persoon mee nemen dus wij bedachten ons dat we ook wel effe wouden gaan sporten maaar dat was echt de eerste en laatste keer. We kwamen daar en er zaten echt alleen maar van die vet gespierde mensen die ons nogal interessant vonden blonde Nederlandse meiden in de sportschool wat wil je nog meer. Voor mij veel maar oké. Vervolgens hadden we weer last van HET BEEST. Ik zat te Skypen met thirsa en toen kwam er een huisgenoot naar mij toe die zei moet je es onder je kijken daar ligt HET BEEST dat was alleen een mopje alleen toen keek ik en lag HET BEEST inderdaad onder de settel nou ik schrok me kapot en ging snel weg.

Ik ga nu trouwens es maar es wat vertellen over HET BEEST zodat jullie weten waar ik het over heb. De eerste keer dat wij het beest tegen kwamen was vorige week woensdag ze hoorde iets ging kijken en kwam er achter dat er een beest rond liep in huis eerst dacht ze dacht het een kat was maar toen ze beter keek was hij wel wat enger dan een kat. Als het goed is hoort hij wel bij de katachtigen maar hij is gelukkig niet gevaarlijk. Ze heeft hem proberen weg te jagen maar dat lukte niet en toen is ze gaan slapen. Overdag hebben wij het beest niet meer gezien maar toen gingen we slapen. Eerst werd dat zelfde meisje om 1 uur wakker zij kijken kon niks vinden en ging weer slapen vervolgens ophoorde ze om 2 uur weer iets dus kijken maar er was weer geen beest. Vervolgens om vijf uur werd een Belgische meid en ik wakker wij appen want wij waren best een beetje bang. We hoorden echt vanalles stoelen schuiven, kopjes vallen en noem maar op. Na een halfuur geappt te hebben zag ik dat beest ineens voor mijn deur lopen dus toen moesten we maar gaan kijken wij kijken konden natuurlijk niks meer vinden. Totdat een Belgische jongen die was er ondertussen bijgekomen zei zullen we anders even onde de settel kijken wij kijken en inderdaad daar lag hij met zijn grote ogen staarde hij ons aan. We schrokken ons verschrikkelijk. Maar we konden hem daar niet weghalen en dus zijn we weer gaan slapen en daarna was het dus vrijdag. Het beest is waarschijnlijk weggegaan omdat hij geschrokken is van het gegil van de meiden en de rare acties van ons de bank stond over de kop, mensen stonden op tafels, visnetten kwamen erbij te pas en er is zelfs iemand door haar rug gegaan nou ik snap dat je dan snel weg vlucht. Dit was mijn vrijdagavond en hierdoor kwam ik laat op bed en was ik erg moe de volgende dag.

Zaterdag: dat komt morgen want dit is al lang genoeg zo

Ik ga nu braaien geniet van je zondagen tot morgen

xxx jerusha

Reacties

Reacties

Beppe en pake

Is het beest erger dan pake

Mem

Lief famke
Wij kijken uit naar over 1,5 week. Snap dat het voor jou snel gaat.
Dikke tut

Hester Oostrom

Wat gaat de tijd toch snel. Marc en ik hebben genoten van je verhalen.

Henk & Antiena en de rest...

Wat gaat het snel Jerusha!! we hebben genoten van je mooie verhalen, leuk om zo mee te lezen wat je meemaakt!
Komt veilig en gezond weer thuis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!