jerushafrika.reismee.nl

Terschelling ontdekken

Hey allemaal,

Momenteel ben ik alweer twee weken op Terschelling. De tijd gaat zo snel voorbij. Ik ben gister lekker wezen fietsen samen met Elize. We zijn toen ook naar een natuur gebied geweest. Je hebt hier zulke rust gevende plekken waar je zo lekker tot rust kunt komen na zes dagen werken . Het werken gaat ook steeds beter ik ben er al helemaal gewend en weet steeds beter hoe alles gaat. Momenteel sta ik achter de bar. Heb ik echt nog nooit gedaan maar het gaat steeds beter. Het is ook zo leuk om nieuwe dingen te leren. We hebben vorige week niet heel veel gedaan maar we zijn wel naar een pluktuin geweest. Echt zo leuk om daar heen te gaan. Ze hadden daar heel veel aardbeien maar ook van allemaal groenten en kruiden. Er waren zelfs bloemen echt hele mooie. Ook zijn we al twee keer ergens savonds wezen drinken met natuurlijk iets lekkers. Beide keren zijn we dat wezen doen in midsland. Deze week willen we weer heel veel leuke dingen gaat doen. Iets meer ondernemen dus daar heb ik heel veel zin in. Momenteel is het vooral werken en film kijken echt fantastisch. Hopelijk hebben jullie ook een leuke vakantie. Groetjes jerusha

Reacties

Reacties

Beppe enpake

Wat een mooi verhaal wij hopen op nog meer mooie verhalen
Beppe enpake

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!