jerushafrika.reismee.nl

Laatste weekend south-Afrika

Hallo allemaal

Ik wil nu graag eerst nog even de laatste dagen vertellen in South-Africa, ik schrijf straks een verhaal over hoe alles nu ineens zo snel veranderde maar dat het toch een mooi afscheid is geworden.

Dinsdag hadden we weer es loodsjedding maar daardoor hebben we verstoppertje gedaan door het hele huis en daarna hebben we weerwolven gedaan. Het voordeel van loodsjedding is dat je dan spelletjes gaat doen met het hele huis wat echt heel gezellig is. Donderdags ben ik samen met een aantal mensen naar white tiger’s geweest. Hier zou bierpong zijn maar dat viel een beetje tegen. Dus toen hebben we gewoon even iets lekker gedronken, cola hoor. Het voordeel was hier door wel dat we niet laat thuis waren want de volgende dag zou een drukke dag worden. Ik ben vrijdag ochtend eerst naar het project gegaan. Ik heb daar zoals ik iedere dag toe geholpen met les geven. Aan het eind van de ochtend heb ik allemaal foto’s gemaakt met de kinderen waar ik achteraf zo blij mee ben dat dat zo is gegaan. Dat is namelijk het laatste moment geweest dat ik deze fantastische kinderen heb gezien. Smiddags zouden we een braai hebben met alle mensen van de organisatie alleen iedereen zei een uur van te voren dat hij of zij niet meer kwam. Hierdoor zaten we met heel veel vlees maar ja beter dat dan dat we te weinig hadden en toen hebben we vervolgens met onze eigen groep heerlijk gebraaid wat echt heel erg gezellig was en als klap op de vuurpijl hebben we vlam in de pan gedaan echt een fantastische leuk spelletje. De volgende dag zijn we met bijna alle mensen van het huis naar addo gegaan. De jongens hadden bedacht dat we dan wel om zeven uur konden vertrekken dus dat was weer heerlijk vroeg uit bed. Wij kwamen toen om acht uur aan op addo. Addo elephant National park is trouwens een zuid Afrikaans wildpark je kunt hier met de auto door heen rijden. Wij hebben de eerste twee uur een gids in de auto gehad die onze dingen over de dieren heeft verteld ook hebben wij een tijger zien lopen wel was dit maar voor 1 minuut of zoiets maar ik heb gewoon een tijger gezien. Vervolgens hebben we ook nog allemaal andere fantastische dieren gezien maar ik het vetste dier om te zien was wel de olifant die ook nog es langs onze auto‘s liep. Echt dat was mij toch fantastisch. Ik heb ook foto’s op de blog gezet van heel veel fantastische dieren. Savonds zijn we nog ergens gaan eten en hebben we een taartje gegeten bij de Mac café ik had chocolade taart echt heerlijk. Daarna zijn we naar huis gegaan en kregen we in de nacht te horen dat sommige mensen naar huis moesten, wat vervolgens iedereen werd.

groetjes

jerusha

Reacties

Reacties

Eline

Wat heb ik genoten van je verhalen , wat heb jij onvergetelijke herinneringen gemaakt
Heel dankbaar dat je weer veilig thuis bent, tot ziens X

Beppe en pake

Wat hebben we genoten van je verhalen en foto’s
Dit zal je niet gauw vergeten
Maar het mooiste van alles je behouden thuiskomst
Beppe enpake

Antoinette

Geweldig alle mooie verhalen Jerusha. We hebben genoten. We zijn blij dat je,weer veilig thuis bent

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!